Friday, July 13, 2012

Wanita Hari Ini....


Alhamdullilah....semalam Tasya (Ardini Boutique) call , esok nak ambik baju yg mana dah siap....oh ada beberapa pasang yg dah siap tinggal nak tunggu kena  ambik jer.....dia kata nak ambik this saturday cos this monday dia ada slot dalam Wanita Hari Ini.....

Berkembang sudah biz kawan saya nie....alhamdullilllah....rezeki dia rezeki saya jugak.....seblum nie saya ada storykan macamana saya boleh terkenal ngan dia.....dulu masa sy kenal dia masih bekerja dan buat biz online secara kecil2an....tapi permintaan dan peminat kain cotton yg dia usahakan semakin hari semakin memberansangkan sehingga dia terpaksa mengambil keputusan untuk resign.....dia ambil risiko....alhamdullillah dengan berkat usaha dan kerajinan semakin hari semakin ramai peminat dan pembeli dia.....masa mula2 dia berenti tue dia ada usulkan pada saya utk guna khidmat saya nanti, saya tak tahu pasal apa dia tak story pun...dia tahu saya part time bermanik....beberapa kemudian lepas tue we all jumpa dan berdiscuss.......dia nak we all sama2 naik....hehehe, alhamdullillah...beads yg saya jahitkan telah mendapat tempat dihati peminat/customer Ardini Boutique.....

Sapa kata kejayaan yg dia kecapi sekarang nie dtg macam tue jer...ada masa mula2 dulu dia jatuh....tapi dengan berkat kesabaran dan usaha beliau....dia naik perlahan2....kawan2 pun memainkan peranan jugak dalam memberi kata semangat pada dia.....walaupun saya baru jer kenal dia tapi macam dah bertahun2 kenal.....tak sangka we all satu tempat study dulu, time dulu tak plak jumpa...hehehhee maybe becos dia budak law kot....saya budak biz...so tak la selalu berjumpa walaupun satu school.....

Dia teruja, saya lagi la....cos hasil kerja saya nanti masuk dalam WHI....walaupun ini baru permulaan mana tahu ianya adalah jalan bagi saya dan dia utk pegi lebih jauh lagikan....alhamdullillah.....
***pstttt   saya belakang tabir pun tak per...segan la ummi....****

No comments: