Friday, July 20, 2012

Selamat Berpuasa semua.....


Esok semua dah mula berpuasa...makanya malam nie dah terawih pertama.....saya tahun nie...sgt bz...harap dalam bz2 tue saya tak lupa padaNya...., malam nie dah kena start bangun sahur.....kat rumah tue dah ada org tolong saya aka pembantu  saya...heheh boleh la dia cari duit raya....hehehe nak tahu sapa....dia adalah adik saya...korang tahukan pasal adik saya sorang nie....heheh so tak perlulah nak perkenalkan dia lagi.....dia mempunyai minat yg sama macam saya, cuma perlu diasah lagi bakat dia tue....tapi dia jugak pandai buat biskut/kek tau...saya tak tahu...huhuhu sedih, tapi tak perla adik2 saya ada yg tahu buat kek n biskut raya, suruh jer diaorg buat.....saya dah buat baju raya....hehehehe

so malam nie lepas isyak n terawih, we all plan nak balik kg Tg Karang...my sis yg kat Klang pun sama jugak plan nak balik Tg.Karang.....niat nak bersahur sesama ngan mak ayah n adik beradik kat kg....mulanya my hubby plan nak balik Seremabn this week, yelah , mak mertua saya tinggal ngan kakak sahaja berdua...so tiada siapa....plan nak sambut puasa ngan mereka....

jadinya pagi tadi saya terpikir....mungkin lepas nie saya sgt sibuk utk siapkan tempahan raya...jadi saya plan sahur ngan family kat Tg.karang...berbuka ngan family kat Seremban....so adil dan saksama....esoknya ahad perlu balik semula ke PJ...saya perlukan masa utk siapkan baju2 tempahan utk raya nanti....alhamdullilah dengan rezeki tahun ini.....

Dalam kesempatan ini saya nak ucapkan kepada semua selamat menyambut bulan Ramadhan yg mulia ini....saya mohon ampun dan maaf sekiranya saya ada terkasar bahasa dan laku tanpa saya sedari....
Selamat menyambut Ramadhan al-mubarak...semoga tahun ini mendapat lebih keberkatan berbanding tahun2 sebelumnya....

No comments: