Thursday, July 19, 2012

Macam2 dah dirancang......


hahahah
bila dah dgr berita gembira tue....panjang la akalnya....macam2 difikirkan...hahaha
tapi apa yg penting tuk ibubapa saya jugak.....harap apa yg dirancang dipermudahkan ....

alhamdullilah bulan 8 nie, ada org tue dapat keluarkan duit KWSP dia....tadi dia pegi senyap2 jer tanpa saya....huaaaa, tak per la itu hak dia...tapi me n anak ada jugak kan...sikit pun jadi la...hehehehe tak malu ah...tapi nak jugak nak jugak nak jugak, saya tak kira nak jugak nakkkkkkk.....$$$$$$ mata duitan sudah....hahahaha

alhamdullillah raya nie saya tak memang tangan dengan tempahan yg diterima.....bersyukur kepada mu Ya Allah dengan rezeki mu...semoga kau berikan kesihatan yg baik pada ku.....

Semoga apa yg saya perolehi ketika ini, saat ini dapat aku kongsikan pada ibubapaku dan keluarga ku...:):):)

ehmmmm saya rasa tak mau ah baca berita atau ambil tahu pasal perkembangan kat luar sana tue...huhuhu baca jer paper macam2 la yg berlaku ketika ini...huhuhusedih rasa yer....tapi kalau kita tak ambik tahu nanti kita ketinggalan plak kan....harus jugak ambik tahu....sedih sgt sedih dengan apa yg berlaku kat luar sana...tahap keperimanusiaan kita, belas kasihan kita , perasaan kasih sayang sesama kita tahap amat rendah sekali ...lagi2 rasa hormat pada yg lebih tua....adoiiiii mana moral mereka2 itu....

ya allah, kau jauhi la perkara yg tidak diingini berlaku pada seluruh keluargaku....kau lindungila kami...ya allah.....kau berikanlah mereka petunjuk jika meraka dalam kekeliruan, kau berikanla meraka cahaya jika meraka dalam kegelapan....

No comments: