Monday, July 16, 2012

Sikap org Malaysia......


Saya nak  marah nie...nak marah....grrrrr...korang penah tak berdepan dgn situasi kat tol ....bukan main q lelama lagi lepas tue kereta depan ko nie terhegeh2 baru nak kuarkan duit....dia buat apa masa dok tunggu tiba giliran dia tue...grrrr...saya amat marah dengan org macam nie tau.....dah tahu kan nak kena bayar kat tol tue...siap2 la sediakan duit......kalau ko terus2 masuk tol tue ok saya faham mungkin tak sempat , nie  dah Q 3, 4 biji kereta depan ko takkan tak sempat nak sediakan duit kottttttt...tak paham saya....rasa nak tonjol2 jer kete dia ....


tak pun ko beli je la touch n go tue...tak pun smart tag...grrrrrr




4 comments:

rossysweety said...

mmg ada org camni...tu namanya bangang!!!

pernah terkena sekali , ros hon aje la bertalu-talu...keling rupanya!!!mmg patut arr bangang

elna said...

kannnnn.....grrrrrrr, macam dia sorang jer ada kete.....

Yuyun said...

betulx3, hehe..
geram kan ada org camni..

hai, saya org baru dlm dunia bloging, plz support n follow me there.. http://rayyanrizqie.blogspot.com/
tq

elna said...

hi yuyun.....