Thursday, July 12, 2012

Crumble for Ardini Butik....


Minggu nie hanya dapat siapkan sepasang jer design baru tuk Ardini Butik....ini permintaan dari puan punya butik....ada lagi 4 pasang design sama request dari customer dia...so tak perlu la saya show kat sini....takut you all bosan plak...asyik design yg sama jer...hehehe, design sama tapi owner lain2...:):):)kebanyakkan design yg sama tue yg penah keluar dalam majalah PA&MA....





kenapa saya pilih combinasi wardina biru n purple?....ini adalah berdasarkan kain yg dimatchkan adalah terdiri dari warna biru muda, biru tua, purple tua ...and light puple....pastu ada putih....so batu n manik yg saya pilih berdasarkan warna kain dia....tu yg terhasil gabungan macam nie....nak tgk keseluruhannya...korang bolahla jenguk kat ..facebook.com/ArdiniBoutique...tapi untuk manik belum lagi dikeluarkan....korang tunggu bulan puasa nie yer....

so saya ada lagi beberapa pasang utk disiapkan....harap saya dapat siapkan b4 puasa nie....meh dah dekat puasa meh....perhhhh...berpeluh.....

No comments: