Thursday, July 12, 2012

Guangzhou...part 3


hari ke-2 we all jalan dekat2 ngan hotel, tak jalan jauh mana pun, tak guna transport....tapi dalam dekat2 tue...jauh jugak sebenarnya...tak sedar dok khusyuk shopping upe2nya we all dah jalan jauh.....patut penat kaki nie berjalan...sampai saya perlu tukar kasut ke sliparrrr jerrr....bernafas sikit kaki saya..hehehe

we all pegi onelink plaza....kat sini gaya dia macam GM jer....ko tak leh beli satu2 barang..kena beli banyak2 jugak....ada jugak yg jual sikit2 tapi tgk kedai.....so sama macam GM jugak la trend dia.....kat sini saya hanya beli Baer tuk anak kesayangan saya ngan baju fesyen china tuk anak2 buah saya dan jugak anak saya.....yg lain saya beli borong share ngan auntie saya tuk beli cenderahati tuk sedara.......nak beli cadar, tapi kena beli borong la....me tak der niat tuk berniaga cadar...so tak der la beli...lain kali la....cantik2 sgt.....tak banyak berfoto kat sini, cos kat sini nak ambik gambar pun takut2....oh lupa tuk maklumat, penyeluk saku kat china nie memang ramai, so kena berhati2.....masa kat tempat kain semalam tue...masa sy kuarkan camera penduduk tempatan dah pandang2....huhuhu takutttttt....tupasal gambar tak banyak ambik masa kat sana....:);):):(:(






....borong benda alah nie banyak gila....ada lain lagi...paten lain pun ada....memang banyakkkk hehehe







...sebab dah penat sgt nak balik hotel...we all naik benda alah nie....heeehe cepat ker sampai...tapi memang lawak gila nai benda nie....hanya kami2 jer yg kegelian...tak tahu nak cehr camna...hehehe...tapi cina nie telah tipu we all sepatutnya caj hanya 10yuan....tapi oleh kerana kami nie org luar dia up sampai 15yuan...cher ngan Mr Wilson dia kata kami telah ditipu....grrrrrr....

...Bear tuk anak kesayangan saya...nak beli yg besar kedabak...takut wardina ketakutan....

No comments: