Tuesday, July 24, 2012

Telah terbang ker UK......


bukan saya yer yg terbang ke UK....tapi hasil beads saya telah terbang ke sana...last week sy bertungkus lumus utk menyiapkan manik utk sorang kenalan nie.... dah 3 minggu baju tersebut ditangan saya...sebelum pegi guangzhou...jahit sikit....last week jer saya tumpukan pada baju2 tersebut......

tak kenal secara langsung pun...saya kenal staff dia jer...hehe staff dia member sekolah saya dulu....entah macamana bos dia suruh saya jahitkan manik kat baju dia and nak bawak ker UK baju2 tersebut....saya ingatkan hanya sehelai 2...tetapi 5 helai sekai harung dia hantar...mak aiiii....

ok naktak nak saya terpaksa la ambik kos dah janji boleh...huhuhuu...alhamdullilah siap...dan semalam dengan selamatnya telah diterbangkan ke sana melalui PA dia....dan malangnya saya tak sempat nak snap ke lima2 hasil kerja tersebut hanya beberapa helai sahaja..huhuhu sgt sedih...kalam kabut punya pasal....






minggu nie nak siapkan utk tempahan Ardini butik plak...yg ada 7 psang ituuuu....adoiiii letih memang letih...tapi bila dapat hsilnya....ummi happy sgt...syukur alhamdullilah...ezeki di bulan ramadhan...dan terima kasih pada en suami kerana tolong tgk2 kan wardina...harus belanja baju raya tuk en suami...hehehe

Saya bila dak mula bermanik, khusyuk ya amat....tahu2 jer dah siap sbelah tangan ...bila dah siap rehat sebentar...pstu sambung balik sebelah lagi....bila dah dua2 tangan siap baru buat bahagian dada plak....alhamdullilah Wardina sekarang nie tak kacau sangat saya bila saya mula bermanik...sikit2 tue adalah tapi masih boleh control....dia dah paham dah kerja part time ummi dia buat.....

No comments: