Friday, November 9, 2012

Wardina Shopping barang keperluan ....


Ini cerita minggu lepas....saya ajak en suami beli barang2 dapur and beberapa barang  keperluan harian...en. suruh ambik anak kesayangan dia dulu dari rumah pengasuh... Dalam hati saya kalau bawak si budak techik tue harus la melayan karenah dia jerrrr kannn nanti...tapi tak per la karang takut lambat plak ambik dia ....so lepas opis terus ambik Wardina...lepas tue we all terus ke Gaint...Minggu lepas petang2 jer hujan kan ...so masa kat Giant tue hujan turun dengan lebatnya....

walid dropkan we all dulu...cos hujan...lepas tue dia gi cari parking....ehmmm Wardina nie kat tempat2 macam nie dia xcited dia lebih sikit....ehmmm budakkan...camtu la saya masa kecik2 dulu....tapi entah angin apa entah dia hari tue...pegi umah pengasuh nak pakai tudung ....pastu masa saya ambik pun dia pakai tudung...alhamdullillahhh...mudah-mudahan...:):):)

dia macam tahu2 jer kan...sampai2 Giant tue cari bakul...saya kalau setakad nak beli barang dapur ..ambik bakul jer...lain la kalau nak shopping tuk sebulan...so Wardina macam dah dpt baca jer gerakhati saya....hehehe...,yg bijak yer tue...dia ambik 2 bakul...satu tuk dia satu tuk saya...eh eh, kenapa plak ko pun nak  hah Wardina...rupa2nya dia pun sibuk jugakkkkkkkk nak shoppingggg...korang tgk gambar kat bawah nie yg sempat saya snap.....



macam mak nenekkkkkkkk......

No comments: