Thursday, November 22, 2012

Sembang jommm...



Hai semua...sihat ker...saya kurang sihat hari nie...MC, huhuhuhuhu......tangan gatal nak menaip...tue yg ajak sembang nie...hehehe...tadi lepas makan obat..saya terus sambung tido...sedar2 dah pukul 12 tghari...anak hantar umah pengasuh..tue yg aman sikit..tiada siapa yg ganggu...ummi nak rest....bangun tido perut lapar sih...teringin nak makan manggi..so kita masaklah manggi....sambil layan Wanita Hari Ini....

perut kenyang...saya dok terbongkang lagi depan tv...hehehe best yerr...email opis asyik masuk...ehmmm malas layan....anak tak bawak TAB hari nie...so ummi leh main TAB...yeeyyyy.... google sana google sini...nasib RM dalam acc tinggal sikit...so tak boleh nak menyopping.....tadi pagi2 sebelum husband terus pegi keje lepas hantar klinik...dah pow dia tolong bayarkan ticket gi Vietnam...yeyyyy dapat youuu....yess dapat gi Vietnam...lambat lagi punnnn...ada masa nak kumpul duit , kita leh shopping sakan sana...oh no! pegi bukan tuk shoppping sgt ok....pegi adalah untuk kerja....

Ehmmm petang2 macam nie byk drama Philipine and Indo....ohhh layankan saya....maybe petang2 macam nie layan waktu maid2 layan drama...majikan tiada dirumah....anak2 majikan di suruh tido cos nak layan drama kegemaran...ehmmm me entah apa2 cerita entah...ehmmm layankan sudah....

Tgk status FB kawan2....tgk Blog kawan2....hilangkan rasa kesunyian...nak menjahit saya tak larat nak berdiri, tak larat nak duduk...hehehe....layan FB and blog sambil baring...boleh!...hehehe yelah org tgh tak sihat...hehe...doctor kasi rehat, kita rehat la....

ehmmm apa nak buat lagi nie ekkkk...tak pelah kita sembang2 sudah ( sembang or dengar celoteh saya) hahaha....jap lagi En suami and anak akan balik....hah! kan betullll itu budak tecikkk dah panggil...ummmiiiiii bukakkkkk pintuuuuu.....

oklah...byeeeee cuba utk siapkan dinner utk org tersayang.....

No comments: