Monday, November 5, 2012

Breakfast saya dgn menyopping Online....


Semalam hari minggu kat Seremban hujan dari petang sabtu lagi...so satu malam tue memang hujan sampai pagi...berenti sekejap pastu hujan balik...memang syokkk betul tido....anak saya pun tido awal termasuk la saya....ingat nak buat keja memanik malam tue...tapi ek kerana cuaca yg sejuk....tido lagi bestttt.....
oleh kerana kami tido awal...so si anak dara tue dah puas tido , dia bangun awal...nie dah biasa dah....ingat cuti nak lepak2 kannnnnn bangun lambat...mana adooooo....

Cuaca kat luar hujan gerimis...sejuk sehhh pepagi tue....oleh kerana cuaca pun lembab kat luar...anak saya sibuk dok main2....breakfast pun mak mertua dah siapkan (menantu hantu sungguh saya kannnnn...hehehe)....tangan saya dok gatal gi google...alang2 google gi FB bagai...sekali saya dah tershopping onlineeeeeee....kalau nak tershoppingggg onlineeee memang tak hinggggaaatttttttt......ehmmmm pasrah jer laaaa....lepas tengok baki acc. tueee diri ini bersemangat tuk bermanik agar baki dalam acc tue bertambah nanti.....hehehe , kalau en suami tahu...habislahhhhh...shhhhh tapi saya tak minta duit dia pun...harap setelah penat jejari nie bermanik...dengan hasil rembatan dalam online dapat memuaskan hati saya.....

So baki acc. dah berkurangan mari la kita menambahkan lagi ok...pastu kita shopping lagi...hahahha...ini la kalau dah namanya perempuannnnnnn...asyikkkk shoppingggg jerrrrrr...huhuhuu ...

minggu nie nak cari kasut tuk wardina pakai dengan dress putih for wedding sepupu dia....ehmmmm shopping lagiii....hehehe


Jom tgk hasil kerja saya...nak tempah pun bolehhhh....:):):)

siapa ingin menempah boleh sms 0136353434....

No comments: