Sunday, November 25, 2012

Crumble lagi...


Weeked nie saya n family x kemana2....saya sibuk dengan kerja2 saya, kesian walid and Wardina....
Bila ummi tgh kyusuk buat kerja , nanti dengan tetiba Wardina minta simpati....nak tido ngan ummi....nak tgk TV ngan ummi....nak makan ngan ummi...boleh dikatakan semua nak ngan ummi la...(nampak sangat diri telah diabaikan oleh ummi)....bukan diabaikan pun, tetapi dia mengada2 lebih....sajer jer kan....time ummi duk sajer elok jer ko main sorang2....umah bukan besar mana pun....ummi tak hilang kemana yerrr....

Walid dia plak sibuk kemas umah, good job walid...nie yg ummi sayang...hehehe , camna dia tak dok kemas rumah....kemas2 ..Wardina buat sepah, kemas2 ...sepah balik....so kemas non stop...hahahaha, last2 walid kepenatan...so melepak tgk TV sajorrrr....

Kerja tak byk yg dapat disiapkan, cos byk sgt gangguan oleh anak kesayangan saya.....tapi tadi  saya dapatlah potong utk beberapa pasang baju....yesss lepas nie tinggal sambung and jahit sajer....

Saya ada 3 pasang baju yg nak dijahitkan manik.....alhamdullilah dengan rezekimu ya allah....for 1st baju, customer nak crumble yg ringkas...but i tak tahu nak ringkas yg camna....so nie la hasilnya...nie bahagian tangan....



No comments: