Monday, November 19, 2012

Kesan dan jawapan saya setelah menggunakanya.....


Skrang lat luar sana macam2 product kecantikkan yg dijualkan...percaya n tak jer ...mahal n murah jer....n terpulang kepada individu untuk membeli dan mencubanya...saya mula2 rasa ragu2 jugak nak mencuba...tapi kalau kita tak cuba kita tak tahu kan kan kan...dan product yg saya cuba nie pun memang tgh hot sekrang nie penjualan dia...sentiasa kehabisan  stok ...

Saya start makan awal bulan lepas...every month saya akan spend sekian2 utk benda alah nie....alhamdullilah rezeki memanik boleh la saya nak melaram sikit kannn...utk diri sendiri...muka saya nie masalah jerawat yg kecik2 tue memang banyak ok....tak usah kata la muka saya tak der masalah ...nak kata muka saya 0 dengan masalah jerawat memang salah...huhu lagi2 kalau datang bulan...tak usah cakap laaa....

Saya menggunakan 2 product...satu Beutskin Essence dan yg kedua  kolegen...untuk BE saya makan 2 biji pagi dan 2 biji malam...mana kala yg kolagen plak saya buat masker dan kekadang tue saya makan/minum (minum bersama dengan air sunquit)...nie saya buat time selepas bangun dari tido (waktu pagi)...


kesan sebulan penggunaan...



MAsa mula2 baca pasal product BE nie macam tak percaya jer kan....pastu testimoni dia Adira AF....so kalau kita tak cuba kita tak tahu...saya sajer nak try....tanya2 stok masih tiada...huhuhu sabar ok...product tgh hot...so kalau stok sentiasa habis...so ramai la org terkejar2 product nie termasuk  la saya....dek kerana sabar menunggu akhirnya dapat ....yeyyyy....

Gambar kat atas tue kesan sebelum dan selepas sebulan  saya menggunakan BE dan kolagen (merah sebelum, purple selepas) ...ada yg perasaan akan perubahan saya nie.....so ini la rahsia saya...tak sangka juga...my kakak cantik Rita Rudaini pun menggunakan BE jugak...hehehe dia lagi gojes kan....
***gambar selepas, saya tanpa sebarang bedak or foundation...senang kata tanpa make up la hanya sekadar eyeliner n lipglos***

kalau korang nak beli BE nie boleh jer SMS saya 0136353434 nak whatsapp pun boleh.....tak salah....atau pun email saya  ewardina_1979@yahoo.com...

*saya nak tgk kesan 3 bulan akan dtg...utk pengetahuan Adira guna 8 bulan yg nampak dia putih melepak begitu ok....so product nie amat berkesan dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

No comments: