Wednesday, November 7, 2012

ELdiyana....



ALhamdullilah...my sis dah register pun nama biz we all...ehehe..so dengan ini dengan rasmi yer Eldiyana ditubuhkan....Eldiyana adalah berdasarkan gabungan nama kami 3 beradik.....Elna, Dian dan Sabrina...kenapa 3 jer...cos adik beradik yg lain tak terlibat secara langsung...dia org support jer....now...my sis tgh bertungkus lumus tuk membuat pages dekat FB...we all lebih kepada services seperti  tempahan baju....manik dan juga hantaran perkahwinan....

Untuk masa akan dtg tak tahu lagi....so buat masa sekarang Eldiyana menawarkan 3 services yg disebutkan tadi....2 org adik i tue still study lagi...tapi semangat nak berbiz time study...ok la tuekan....bg menampung duit poket dia org...so habis jer study tak perlula bersusah payah cari keje....itu pun dah kerja part time mereka skrang nie....so lepas study nanti jadi full time la kan....

Adik saya si Dian tue now masih mendalami ilmu dunia berfesyenan....dia kata bidang nie sgt luas...so dalam2 dia ambik tempahan dia masih belajar lagi...alhamdullilah, rezeki itu dtg dariNYa....masa raya hari tue tempahan baju melayu sgt tak disangka2....feedback pun amat memuaskan hati....so saya cakap why not dia belajar byk lagikan....fesyen nie kan banyak...luas.....

Utk my Sis sabrina tue plak ...dia nie suka bab2 kahwin bagai....lagi2 pasal gubahan ...masih lagi di sek men....masa saya kahwin dulu dia la byk membantu...bantu sikit2 mana dia tahu n mampu...maybe dia tgk saya buat, tue yg dia minat....gubahan perkahwinan we all kebanyakkan we all buat sendiri...nak tempah rasa macam tak best jer....so utk puas hari lebih baik buat sendiri kan....

saya pulak merangkap bos kepada mereka mereka...hahahahaha

okla ualls...nanti bila saya dah puas hati ngan pages yg dia org buat tue...saya bagi tahu ualls yer tuk singgah...:):):)

No comments: