Monday, November 19, 2012

GAZA



Semalam tgk berita jam 8...saya memang tak lepas tgk berita time nie...wajib...yelah kena tahu jugak pasal keadaan semasa....saya suka tgk berita tv9....entah kenapa bila berita pasal peperangan di GAZA....hati saya sayu sgt dan dengan tanpa saya sedari saya telah menitiskan airmata....huhuhuhu

Kenapa nasib mereka tidak seperti kita di MAlaysia....ya allah kau selamatkan la sedara2 ku disana...kau lindungi la mereka ya allah....lagi saya kesian bila melihat anak2 kecil yg tidak mengerti apa2 menjadi mangsa kekejaman Zionis....kenapa mereka tiada perasaan hah...hanya mementingkan kekayaan dan harta dunia....hingga sanggup melihat org yg tidak berdosa terbunuh...kejam yer la...

lagi saya teresak2 time tue saya tgh makan ngan Wardina.....bila terpandang wardina...saya terbayang akan kakak2 dalam berita tue...huhuhuhuhuhuhuhuhuhu






Kanak2 nie sebaya ngan anak saya....:(:(:(:(


..mungkin ini ayah kepada kanak2 yg menjadi mangsa nie...apakah perasaan korang ? sedih ya amat bila anak menjadi mangsa kekejaman zionis...apakah yg mereka tahu....





Marila kita sama2 berdoa untuk keselamatan dan keamanan saudara kita di GAZA....semoga peperangan dan penderitaan ini tamat....

No comments: