Monday, February 13, 2012

Email berderet......

...oleh kerana hampir setengah bulan tak masuk opis....ambik ko email berderet2......hahahahaha.....
hari nie hari membaca email dan membalasnya...mana yg dah tak terbalas tue biarkan sajer...dah terlepas kot...hahahah....

mari kita settlekan keje2 yang perlu disettlekan....

tapi pagi tadi, saya masuk opis ...atas meje saya tersusun dan bersih jer....jiran sebelah kata...ada cleaner tolong kemaskan...hahahah nampak sgt meja saya bersepah masa sy tinggalkan hari tue....kikiki

ok lah nak sambung balik buat ker...penat sih ngadap nombor2.....hari nie saya dapat task baru...harap boleh buat....boleh jerrrrr...kikikiki.

hari nie saya masuk opis ngan wajah yg ceria...hasil kelas semalam....hahahaha....kawan opis dok tegur....'hawat lain hanq nie elna'..wahahahahaha

No comments: