Wednesday, February 15, 2012

Bandung + Jakarta...part 3...

..ok nie nak cerita plak lepas dari Trans Studio tue, we all terus ke Toko Tiga...kat sini if nak beli seluar jeans memang syurga...:):)...my frens borong habis jugakla kat sini...berapa juta entah they all habis kan sini...me only 1 juta ++ jer...hahah itu pun 1 jeans saya n 1 jeans hubby saya...yg lain we all beli t-shirt jer...utk adik adik saya.....ingat nak beli 2 3 psg jeans.  but  mcm dah byk sudah seluar...hahaha...



....pilih2 jgn tak pilih......ehehhe...


 
...kesian wardina dah boring....so utk menggelakan kebosanan dia, dia borak ngan burung kat kedai nie.....

....apa yg dia borakkan pun tak tahu....heheh...layannnn...


...baik pak supir kami nie...tolong jagakan barang we all n tolong bawakan sekali dia...aduhhh we all yg shopping dia pulak tukang bawak barang.....hehehehe...


...wardina wif auntie fara.....macamnya muka dia.....


....mak ai, sampai temggelam si zaman nie kat belakang...hahahaha ambik ko ngan lambakan barang2 shopping....hehehe, lepas nie nak ke anak kecil n rumah mode pulak.....


...kat sini banyak jugak saya borong baju wardina...sekarang wardina pakai baju yg saiz 4tahun ok.....tapi besar sikit, sikit jer.......tak per janji baju tue leh pakai lama.....;):)



...sementara tunggu yang lain jom ambik gambar dulu...hehehe



...hasil kami hari tersebut...mak aiii boleh tahannnnn.....selambakkk




...hah pilih barang masing2 yer....


..kesian anak dara saya.dah kepenatan....

balik tue saya kemas2 barang hasilan...esoknya mau bergerak ker Jakarta plak.....

ok tunggu next entry....hehehe:);)


No comments: