Tuesday, May 3, 2011

Xtvt Labour Day......

Segala program yg dirancang utk cuti nie, semua cancel...cos anak buah sy masuk spital....makanya tak der cerita yg menarik yg boleh sy share selain menghabiskan kerja2 beading saya....kali nie sy nak siapkan tempahan dr butik Enisya, Nilai....pemilik butik nak tema baju nie color biru....so senang jer lakan kerja saya...tak der nak main ngan color....hehehe.... nie sehagian yg sy jahit tuk koleksi baju pengantin di Butik Enisya....nanti bila dah siap utk semuanya sy kasi upload itu gambar....



Selain tue..sy juga menyiapkan tempahan baju kurung...rayakan dah nak dekat....makanya kali nie...sy kasi siap awal2 baju raya sy.....ehhehehe...takut macam tahun2 lepas...baju raya sy dapat disiapkan pada malam raya....wuaaaaa.......

hari isnin saya ngan mak serta adik sy, kami pegi jalan TAR cari stok manik....sambil2 beli apa yg patut.....kami poning sekejap cos ramai sgt umat....nasib anak duk ngan en suami....makanya senang nak cari barang.....sana sale sini sale....dalam kul 4pm kami pun pulang...singgah ke umah adik kat klang kos anak buah sy dah pun discaj...so tgk sajer dirumah.....pas asar dlm kul 5 lebih hampir ke pukul 6pm gitu....kami pun pulang ke tg.karang...cos saya kena hantar mak n adik....ngam2 5 minit lagi azan mahgrib.....lepas mahgrib saya siap2 kemas utk pulang ke PJ...adus ..penatkan....ulang alik ulang alik...nasib en suami baik hati...muahhhhh ailepppuuu la....sampai PJ pukul 9.30pm cos ujan trsangat lebat...makanya kena berhati hati di jalan raya....pandu cermat jiwa selamat....

balik2 umah kemas2 apa2 yang patut..terutama sekali basuh kain......banyak ooo kain mau dibasuh...nasib tinggal masuk jer ke dalam mesin...mesin tu yg bekerja....sy tinggal masukkan kain n sabun, buka air...pastu angkat kain yg siap dibasuh kasi sidai biar kering.....senang jer..jgn ko nak membebal....ehehehe
kul 12pm...saya pun zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....




No comments: