Sunday, May 15, 2011

Kawan yg sekian lama tidak ketemu......

Nasib sekarang Facebook sangat membantu.....last friday night....kami telah ditemukan setelah sekian lama iaitu 17tahun oleh kerana askem....hahaha..kenapa dengan askem...ok nie nak cerita ( CheSue aku promote askem mu ni tau......)

FB la yang menemukan kami semua, melalui FB la kawan yg sekian lama terpisah dapat ditemukan balik....nie semua kawan2 saya semasa saya sekolah di Kuantan dulu...3 tahun saya belajar di Sekolah Menengah Tengku Afzan...semasa di tingkatan 4 saya telah bertukar ke Sekolah Men. Vok. SRT Setapak...bermula dari situ saya dah lost contact dengan kawan2 saya ...hanya beberapa org sahaja yg still keep in touch...itu pun tak lama...gara2 no tel pun sudah hilang....kikiki....

Rasa yer masa FB tgh popular, pada tahun 2008 , tak silap saya...saya try utk cari kawan2 saya yg dulu2...alhamdullilah dari seorg ke seorg kami pun telah berhubung semula dengan ada yer FB...kiranya FB nie banyak la membantu....i likeeee.....oleh kerana banyak sekolah yg saya pegi...alhamdullilah setakat nie sekolah saya dr darjah 3 hingga ting5 telah saya ketemui wlaupun tak semua....rakan2 saya di sek convert taiping dulu...tak dapat saya temui....mungkin terlalu muda kot masa tu....tu yg tak ingat nama...dulu2 pakai nama manja jer...mana tau nama penuh...yer tak....

ok berbalik kepada pertemuan kami kerana askem...kawan saya nie dia memang pembuat askem malaysia...korang tau kan camna rupa askem malaysia tu...ala dulu2 masa kita kecik2 kita leh dapat 10sen satu....dalam plastik dan diikat dihujung yer tue.....

*
*
*
*
*
*
*
*


.ok nie hah askem malaysia tue....


*maaflah gambar tunggang terbalik...nie pun saya ambik dari Album Che Meksue...tokey Askem tue...hehehe...korang layan jer la gambar2 nie...^^)


 kami lepak minum2 sambil bergosip2 ala ala manja...masing2 bawak anak yerrrr...riuh dohhhh...kikikiki


 ...saya dengan Wardina...anak kesayangan saya....piece.....^^

....Me, Maliza & kak Farhan....17tahun ngak ketemu......nak dijadikan cerita...rupa2nya kak farhan nie dah lama duk kat Wangsa Maju...tempat saya masa bujang2 dulu...kenapa tak terserempak ek...dan dia pun berkerja di CELCOM....menara Celcom tu kat Jln Semarak...kenapa masa saya gie ambik Blackbarry saya, masa saya menang Blackberry dulu tak terserempak ngan kamu yer....masa tue ada pressconference apa...:)

...nie Noni...kami sama2 keluar dari SMTA masa ting 4.....lupa pulak tanya dia masuk teknik or mrsm....banyak sangat perkara digosipkan....hehehe

....masa nie tgh tunggu Noni.....dan kami pun baru jer tiba di tempat utk berkumpul....tepi Gaint Batu Caves, Gombak....Me, Che Meksue, Maliza and Kak Farhan....yang kat belakang tue..anak Maliza..:)


Kami lagi.......

Ini baru kerat ini jer yg boleh jumpa kebetulan nak ambik askem dari Che meksue.....askem dia memang sedap n marvelusssss.....rasa sekali pasti nak lagi....dan lagi dan lagi....

*****tgh plan nak jumpa reramai bekas2 SMTA....miss u all...muahhhhhhh*****


No comments: