Wednesday, April 27, 2011

Crumble...design...

 Dah lama saya tak buat entry beads kan kan kan....ok kali nie saya nak share..percubaan pertama saya buat corak crumble ....design nie tgh popular skrang dikalangan peminat pembuatan manik di baju....dengan ilham dari rakan2 beads saya makanya terhasillah corak ini di baju kak Asmah...rakan seperjuangan saya di Company nie...hehehe

idea datang dengan sendirinya ...semasa saya leka memasukan manik2 tersebut ke jarum....dalam masa 24jam saya telah berjaya menyiapkan yer....nasib ianya dihujung minggu maka tiada masalah sekiranya saya lewat bangkit dari tempat beraduan..kan kan kan....





kepada rakan2 FB saya yang menanyakan saya adakah saya mengambil upah...jawapannya iyer saya ambil...pada mulanya ianya adalah sebagai memenuhi hobby saya ...saya amat suka akan kerja2 menjahit nie....tapi ilmu yg ada amatlah cetek sekali....perlu mununtut lagi....kesuntukan masa dan batasan sebagai seorg ibu dan isteri dan juga wanita bekerjaya, saya  masih belum ada peluang lagi untuk pergi lebih jauh lagi...cukuplah saya mencari ilmu dalam alam maya sahaja buat masa ini.....alhamdulliallah ilmu menjahit semasa di sekolah menengah masih ada walaupun sedikit......kepada sesiapa yg ingin mendapatkan khidmat saya untuk tempahan raya ini...saya amat mengalu2kan......sila email kepada saya di elna_muffin@yahoo.com atau sms saya di talian  013 6353434....sms tau...sms...selain jahit manik saya juga mengambil ubah jahit baju kurung......

No comments: