Thursday, May 19, 2011

JOm kome Kita makan.......


Cuti Wesak hari tue...saya tak kemana-man pun ngan En suami...En Suami kena gi Sabah..keje....pagi tu kuar umah kul 11am...en suami ajak makan...dia kata tak yah masak...ooo weee syiokkk....lepas makan saya nak beli stok tupperware tuk kempen 4 nie....lagi pun nak beli barang customer dan daftar ahli baru....alhamdullillah bulan nie jer dah 4 org join....nie pun masih ada 3 lagi sy tak gi daftar lagi...ingat Sabtu nie la....korang yang masih lum jadi ahli mari lah join....tak rugi pun....hehhehe...

ok lepas beli segala bagai tupperware...we all terus hantar Walid (en suami) ke kl central....flight kul 3pm...so en suami nak check in awal sikit....lagi pun lepas hantar en suami ingat nak balik ke Tg karang sekejap...saya ngan Wardina....lebih kurang kul 1pm camtu lepas hantar en suami...saya terus ke Tg.Karang.....sampai kat kg dalam kul 2 lebih cenggitu...lepak2 n borak2.....lepas asar ajak mak n adik pekena ABC n rojak kat tanjung...fuhhh dah lama tak pekena ABC n rojak pakcik nie...sedapppp wooooo..... 




ABC dan Rojak yang meletopppppp.......saya tak tahu la kenapa saya suka sgt ngan ABC broder nie....ingat lepas makan ABC n rojak nie nak gerak balik PJ...tapi mak ai hujannnnn sangat lebattttt.....tunggu punya tunggu hujan reda...dah malam...sudahnya saya & Wardina balik esok subuh....heheeh nasib bawak baju salin...kikiki.....


ok nie pulak hidangan kami time Walid tak der.....saya tak tahu nak masak apa...sekali ada pulak bahan 2 tuk masak spaghetti...so apa lagi....kita buat la...balik opis terus rebus mee dia....sos memang dah siap yg dalm tin tue...letak sayur sikit n ayam cingcang dah siap.....sonang jer kan....




Wardina cuba nak makan sendiri.....kita layanzzzz jer la dia.......


mangkuk kemana....mee kemana...mulut tak kemana.....tgh cuba2 makan pakai garfu....tu yang kecah sikit.....ehmmm layanzzzz kan jer...

No comments: