Friday, May 20, 2011

Wah winkk...kenduri kahwin sana sini.....

Yezzaaa....jemputan undangan makin bertimbun doh...bermula minggu nie sampai la pertengahan bulan July.....org dah jemput...tak pegi karang berdosa...betul ker!....

Minggu nie 22hb, 2 tempat nak kena pegi....,umah sepupu (nie wajip pegi....sepupu dohh)....dan majlis kawan saya...x staff tsssb...haryana...kahwin jugak ko yer darling.....yana nie peminat setia Fafau...kemana Fafau buat event ...sure muka dia ada...kikiki......

Lepas tu pulak....28hb...kawan Tsssb kahwin...hehehe dia nie kawan foya2 saya dulu...dia pun dulu serumah ngan En suami....harus pegi jugak...nun kat Teluk Intan.....

Lepas dari tue...4hb , MIL adik saya pulak buat majlis kahwin....makcik dia....harus jugak....karang tak pegi apa pulak kan.....lepas minggu tue saya tak ingat rumah sapa pulak...tapi yg pasti ada..tak ingat tarikh dia doh...oh yer kawan baik saya Aina...dia nikah...majlis dia buat kemudian ...pertengahan bulan July...dia kata semua dewan penuh tu yang sampai ke bulan July sanding...kikiki...ah tak lama sebulan jer gap....

25hb June....anak buah saya kahwin...nie anak buah belah en suami yer....jgn terkezut...en suami saya kan kalau diikutkan dan bercucu pun...kikiki, kiranya nie dia sepupu kepada Wardina.....hari yang sama jugak..saya dapat jemputan dari kawan TSSSB saya Kak Wan...nun di Pahang, Kg New Zealand....huhuh entah sempat entah tidak...huhuhu kalau tak sempat saya kirim jer la kak Wan...

2hb July pulak...hah ini jemputan paling jauh...kena naik belon tuh...huhuhu...nun di sana Datang Jak Sarawak...ini pun harus jugak pegi...x staff en suami....hehe ticket pun dah beli...hotel pun dah booking....tinggal terbang jer nun ker Sarawak.....balik dari Sarawak...16hb july....majlis si Aina pulak....

Ehmmm apa kah hadiah yang harus ku berikan.....berderet deret........ini semua yang mana dia org jemput directly ....yang mana wakil2 sy hantar wakil la yer...kalu ikutkan memang tak dan saya nak kejar kesemuanya....

No comments: