Thursday, May 26, 2011

4th Anniversary Special.....

Hahahahah....lagi2 promote tupperware brands...sukas suki la kan , this is my blog....ok ok...just to share with u all this coming June 2011 Tupperware ada promote tau sempana 4th Anniversary Special.......
jommmm tgk apa product dia buat potongan hebat time tu....bermula 6hb hingga 25 june 2011....so kepada sesiapa yg kat luar sana yang follow blog saya jgn ketinggalan ek.....

A448 - Golden Blossom Set....sangat berbaloi korang benda nie....murah sesgt...harga retail dia adalah RM254.40...sekrang dia promote dengan harga RM199.80....so apa lagi...if korang ahli korang up lagi 20%.....so camna nak dapatkan harga ahli nie...hahahah tak reti2 ker...jom la join dengan saya.....RM60 jer....pastu saya tambah lagi free gift dari saya tau...bukan dari tupperware...yang memang sedia ada free gift dia dlm starter kid bag dia tue.....:)

1) A391- Healthy Eating System......wink wink...yang ini saya tersgt suka...kos senang bila time picnic leh bawa tau....tak susah...lagi lagi org cam sy yang ada anak kecik...n tak mau banyak bawak bekas...letak jer dlm satu beg...kan senang...harga retail dia RM123.60....harga promosi, RM109.00...macam biasa if nak dpatkan up lagi potongan 20%....heheheh join ahli ahhhh....harga beg adalah RM9.90 sahajo.....

2) 11050455 - Prosperity Saver with Cariolier....besar doh bekas nie....dan dia ada tangkai yg senang nak carry kemana2.....harga retail adalah RM86.70...promosi adalah RM65.00.....




1) 11050457- Jell-O-Ring....hehehe nie bekas senang nak buat jelly....wink wink....murah jer doh RM39.80 jer...harga retail adalah RM48.00....so apa lagi ...nak buat makan2 ker , nak buat birthday anak ker..boleh la guna bekas nie time nak buat jelly tu.....

yang lain2 dlm page nie biasa2 jer....

last sekali.....Tapau set...adusss...haha yang nie saya nak satu...senang ooooooo....kalau hang balik kg ka, balik umah mak mertua ker....tapau makanan tu pastu terus leh panaskan kat mikrowave tau...tak susah susah...nak tukar bekas bagai bila time nak panaskan....murah jer doh dia jual time nie...RM99.00 sahajo.....

ok tu jer saya nak update apa promosi  yang Tupperware Brand buat sekarang nie....

hohoho...korang dah tau kan kempen 4 dah pun keluar...dan n3 tue dah pun saya publish sebelum nie....yerrrrr alhamdullillah....pembelian tuk product Snowflake Wonders amat memuaskan hati saya....hehehehe 10q 10q semua yang beli.....saya dah buat sale 4 set...coming soon saya tak tau berapa lagi....hehehe mudah2an dengan sale 4 set nie saya boleh pergi untuk cabutan bertuah......nak dapatkan HITACHI BIG FREANCH 4-DOOR SERIES 550L...hanya 7 buah untuk direbutkan.....huhuhuh Central -1, North -1, South-1, East Coast -1, east Malaysia -1 and Singapore -1.....huhuhuh harap Central aku ler....hahahahah aminnnnn mudah- mudahan.....



pastu bukan sahaja french tue jer yang korang dapat.....sekali dengan tupperware2 tue tau...dengan nilai dia RM5000....huh mak ai...sapa tak mau....korang doakan la saya dapat ek...kalau saya dapat....akan saya kasi  sebagai gift kepada sesiapa yang jadi follower saya...dan juga downline2 saya...KALAU..KALAU dapat....insya allah....aminnnnn :)

tgh berangan...kalau dapat french nie....nak letak kat mana ek....best yer...isi dlam sentiasa penuh dengan makanan....hehehe...anak saya suka makan buah...so kita banyakkan buah dalam tue...en suami suka minum air sejuk.....maka kita isi air yang berwarna warni dalam tue....dan lagi satu tidak lupa juga askem malaysia from che meksu...yang terbaik la askem dia....yoyo....berangan sudah....

4 set dah terbeli...dan 3 set dah terjual....satu set untuk diri sendiri.....hehehhee
Cantikkan....puashati kalu beli Snowflake Wonders nie....


(@@)

No comments: