Wednesday, May 4, 2011

Dapat kek sedapppppp......

Lunch tadi before training saya dan rakan seperjuagan kak nadz lunch together gether wif kak asilah.....we all makan kat SR kat Menara TM....sajer jer....kebetulan kak Asilah mau pulangkan barang pada saya....Kak Nadz n Kak Asilah nie memang kawan baik ...kak Asilah x TSSSB....dah pindah pegi GEMS....tukar angin .....dia org nie senior pada saya kat TSSSB nie......kak Asilah nie mesra alam...cepat mesra ngan org....banyak mulut....so tak segan sgt ngan dia...peragai pun gila2...boleh layannnnn.......hehehhe....

Bila kami dah mula jumpa  banyak topic yg dibincangkan...hehehehe...biasa la org pompuankan...hahahaha.....dalam pada jumpa tue...kak Asilah dengan baik hati yer telah memberikan kami kek yang dibuat oleh dia....dia nie memang suka buat kek...sebagai terapi kata nye....lagi2 bila tgh tension.....kalau boleh selagi ada bahan yg boleh dibuat...berapa kek pun boleh dihasilkan....memang terbaikkkk.......hehehhe....kek dia memang meletop wa cakap luuuuuu.......


Kalau saya...iksssss...baik sy tempah jer ngan dia...terus terang saya memang tak pandai buat kek. ataupun biskut dan sewaktu dengannya la.....tak kisah la kek tue senang ker apa ker..pejam mata jer nak buat...kalau saya tak pandai tak pandai la....bukan kemahiran saya dibidang itu....penah sekali saya try nak buat....ambik ko...keras n boleh dibaling ke tong sampah...sejak tue...jangan la hang suruh aku buat...pembazirannnnn akan berlaku di situ.......



Kek ulang tahun Wardina pun saya suruh kak Asilah nie buat....saya suka sgt ......sesiapa yg nak tempah ngan dia korang leh singgah kat blog dia nie hah.....ceritera

No comments: