Tuesday, April 24, 2012

Selamat Pengantin Baru Hafidz.....


Rasanya masih belum terlambatkan nak ucap Selamat pengantin baru kau u frenz....hehehehe...alah u kan still masih berdarah manis lagi dalam alam rumahtangga...:):)

2 minggu lepas kot majlis diaorg nie...dah lupa saya, baru sekarang nak story morry...hehehe, majlis kat seksyen 19 Shah Alam....alah Shah Alam kan...senang bagi saya nak cari...janji jalan tak tukar...ahhaha...dan bila dah sampai kat umah dia...eh eh bukan ini dulu tempat i ambik macha i ker...hahahah, sekali tue betul2 sebelah rumah macha i dulu kawan...ohhhhh, yelah masa tu hafidz ko masih budak lagi....tak der yer i nak nyorat u...nanti marah macha i tau...hahhaa, penah tak  u nampak kete kancil warna merah depan rumah u selalu ambik sorang abg nie......hehehehe, u tak nampak kan tak nampak kan...kalau u nampak pun bukan u kenal i pun masa tue...ehhehehe

pastu kan korang masa kat majlis dia org nie...i bleh buat drama....huhuhu yelah  masa adegan suapkan pulut kuning tue....huhuhu masa sessi suap menyuap antara pengantin i ok lagi...lagu pun romentikkkkssss koooo...bila time suap kat mak ayah memasing...huhuh tetiba saya pun macam nak suap kat mak ayah saya jugakkkkkk....masa suap belah  hafidz dia org mainkan lagu arwah Sudirman....lagu Ayah dan Ibu...dengan kata kata dari DJ...huhuu tetiba hati saya sayu....pandai plak DJ tue buat suara sedih kan...macam Aznil masa konsert AF 5 ker apa tah dulu tue...yg semua penonton pakat nanggis kan...termasuk la i ...bercucuran i mata nie.....masa blah laki i still leh control lagi...tetiba masa blah pompuan plak dia mainkan lagu aisyah korangggg...apa tajuk i tak ingat.." bonda senyum riangggg'''.....huhuhu lagi saya sedih bila tgk mak dia nanggis koranggg masa anak dia suap kat dia...masa tue saya  dan suami duduk betul2 depan meja pengantin...lagi la kan.....saya control ayu buat2 tunduk makan...huhuhuhu memang sedih....pandai betul DJ nie tauuuuu.....

Pengantin pun tak tau plan tue.....dia org pun sedih jugak.....huhuhu tapi still control....tak mau buat drama...hahaha, anyway Selamat Pengantin Baru semoga kalian bahagia hingga akhir hayat yer....





No comments: