Tuesday, April 3, 2012

Safee Sali Bercerai?


Terpampang besar tajuk nie hari nie....ehmmm kenapa macam tue yer...mungkin ada sebab yg kita tak tahu...hanya mereka sahaja....tapi saya ada baca kat FB kak Ani (isteri pemain bola jugak)...terbaca komen2 kenalan dia....geng2 bola jugak agaknya....ada statement...wife safee takut safee akan berubah bila ke bandung....means wife dia takut safee akan berubah bila dah terkenal ...nyata memang betul tekaan dan naluri seorang isteri....

safee sali bercerai

ehmmm bagi saya, mungkin dugaan tue dtg dari sudut lain....bila saya sudah berdepan sendiri dengan situasi begini tapi cara sahaja berbeza....saya rasa hati wanita mana yg tak terasa, terluka dan macam2 la....kekuatan hati ibu saya kerana dia ada anak2 yg sokong dia....tapi kekuatan wife safee..anak2 yang masih kecil....yg tidak tahu apa2..untuk melarikan , melegakan keadaan tak mahu bersedih lebih baik dia tarik diri dari masalah yg dia hadapi...mungkin dengan itu dia akan lebih aman dan gembira....harap lepas dia dilepaskan...jangan ada sengketa antara satu sama lain...kesian pada anak2 yg masih kecil.....

bila terbaca kisah penceraian diluar sana, sedih dan saya teringat pada keluarga sendiri....harap kami sekeluarga dilindungi , diberikan kesejahteraan dan kebahagiaan.....setiap apa yg dia (perempuan *****)lakukan pada kami sekeluarga akan dapat balasannya....redha dengan apa yg terjadi, kehidupan harus diteruskan selagi diri ini masih bernafas....semoga diberi kekuatan dalam mengharungi segala ujian dariNya.......


No comments: