Monday, April 16, 2012

ke Penang kita....


Jumaat lepas saya memang plan ambik cuti, nak settle kan benda yang perlu settle...hari Rabu kebetulan cuti pertabalan, the whole day memang saya tumpukan kepada kerja2 beads saya...makan breakfast and lunch suruh en hubby tapau jer..heheh saya masak nasi sajor...punya rajin si isteri kan.....pastu petang en hubby ajak gi umah adik saya kat klang...dan dia ajak jugak ikut gi penang...yehhhhh cuti hari jumaat saya kiranya bercuti ke penang la kan.....alah bukan gi jalan mana pun, duduk bilik sajor and jalan2 kat mall sebelah hotel jer...en hubby dapat hotel kat seberang bukan kat pulau....lagi pun saya bukan nyer tau jalan2 area sana....karang sesat tak pasal.....time en suami kerja, saya ngan wardina jalan2 jer la berdua....tapi tak pegi jauh pun....lepas puas jln ngan wardina , duk bilik balik and saya buat kerja beading saya..hahahawardina layan tgk cartoon and tolong saya....hehhe

bila petang plak...gi cari makan kat pulau...puas wardina naik feri....happy gila.....1st day sampai Azwan CEM Jalan Burmah bawak we all makan mee udang kat sg dua....2nd day we all makan kat line clear...me makan dah bosan makan kat sini..ingat nak try makan kat nasi kandar beratur..tapi org2 kat situ cakap dia buka kul 10malm...huhuhu takkan nak tunngu kot, we all dah lapar..line clear pun jadila.....
malas nak cakap banyak jom la kita tgk gambar sambil saya bercerita




...tempat walid dia kerje....kat Hotel Equatorial, Penang


... lepak kat lobby hotel jap sementara nak gi dengar briefing....


...bertuah punya anak...sejak bila pandai posing jelir2 lidah nie.......

..dia ambik gambar ummi plakkk...


....suka buat mimik muka tau time ummi ambik gambar dia.....

..happy dapat naik feri.....b4 this dia kecik lagi, still tak paham....kali nie dia dah ada perasaan....


...ini kerja si Wardina , ambik gambar......

...kali nie cari jeruk kat belah luar,...ramai peniaga melayu......


...nasi kandar line clear....yumm yummm

...peace.......jommm makan kat line clear....yummy yummy....


...muka nak kena cubit ngan ummi.....menu wardina bubur nasi and muffin....

....pagi hanya saya ngan wardina jer breakfast kat hotel...walid gi kerja......



...budak kecik dah mengamuk nak kuar pegi jalan.....maslaah yer walid belum balik lagiiiiiii la anakkkk.....mungkin sebab dia dah bohsan kot...hehehe


...ini pun kerja dia jugak ambik gambar.....sunset di Penang


....ummi ngan Wardina...peace walid.....


....nasi Kandar beratur dia start pukul 10pm..... so dia org suggest makan kat restoran Hameediyah nie....
...nasi kandar dia sgt sedapppppp....next time leh try lagi...





...anak dara nie dah pandai tolong ummi jahit baju...cher tgk dia sedang jahit apa....hehehe layankan ajer dari dia dok ngamukkannnn.....


sudah masa kita pulang ke KL.....ahad yer we all gerak dari Penang awal ..dalam pukul 10am....hubby cakap tak mau lewat sgt...nak sampai awal and nak rehat....we all tak pi mana punnnnn...terus balik KL.....


...sibuk si anak dara ambik gambar ummi and walid.......dalam kete wardina hiburkan kami...dalm perjalanan tue dia sibuk nyanyi....ehmmmm


...time ummi ambik pic dia....peace yo ummi.....



No comments: