Thursday, April 26, 2012

30minit punya shopping....


Semalamkan last day for Jcard member.........Jcard member  Midvally dia buat dua hari dari 24 til 25 April ...24hb tue saya dan kawan saya dah servey2 barang....saya pulak nak beli handbag....dah nampak yg berkenan...pakat ngan kawan nie...esok kalau masuk gaji awal tgahari jom kita cabut sekejap ke mid beli handbag yg tengah murah tue....masing2 dah pegang dah handbag masing2 tapi duitnya masih kurang tuk dibeli...huhuhu....tak per tak per 26hb gaji, sure esok dah masuk....time tue lewat atau cepat jer....sekali tue dah petang pulak dia masukkan ...ehmmmm makanya plan tghari nak cabut kejap ke mid tak jadi la.....saya ok jer tapi kawan saya nie duk klang la plak...dia nak ambik anak lagi...husband plak outstation...saya jugak la ngan saya ...tapi saya setakad 1jam lewat ambik Wardina ok lagi....kos rumah satya dengan opis dekat jer....tak macam nak ke klang...hehehe....

Sekali tue saya dah geram....cos saya nak handbag tue jugakkk...nak tue jugakkkk.....seklai tue cal sorang member nie...kak we...boleh tak temankan saya kejap....dia kata boleh tapi tak mau masuk....ok ok tak masuk pun tak per...lagi pun nak kejar masa....karang dua-dua masuk, nak cari parking plak satu hal...sekali tue dia drop jer saya dia tunggu dlam keta.....dan dia pusing2 dekat mid valley tue sementara tunngu saya shopping kat dalam.....niat nak beli handbag sahaja tak mau lain....ok ok lagi pun kalau singgah mana2 nanti karang lewat plak ambik wardina....

hah ambik itu cantik, ini cantik itu berkenan, ini berkenan....tgh happy hour pulak buy 2 70%...so apa lagi...nak cepat punya pasal...ambik jer mana berkenan....yehhhh dah dapat pegi bayar...terus cowwww.....sekali kuar 4 beg saya jinjing bawak kuar....hahahahaha...terkezut kak we tgk saya sekali 4 borong handbag.....habis duit KGT saya habiskan for handbag saya....yeweeeee...alah kak we SEMBONIA jer...bukan handbag LV pun...hehehehe



tapi beg yg saya survey semalam tue dah tak derrr....huhuhuhuhu......
.....beg yg berdiri tegak tue, tuk bonda saya sempena hari ibu.....


tapi tadi saya sempat pegi Sogo...sekali tue beg yg saya nak tue ada...so apa lagi saya rembat la lagi....yehhhhh.....


....hari nie dtg opis dgn handbag baru........alhamdullillahhhh....

1 comment:

Alida Ali said...

Banyaknya sekali soping hbag..warna kuning tu nampak cun sgt..