Wednesday, March 28, 2012

Tinggal beberapa hari jer lagi.....

...wah! harinya semakin hampirrrr....cepat sesiapa yg tak join lagi tue.....tinggal bebrapa hari jer lagi sebelum saya closeeeeeeeeee......CABUTAN BERTUAH UMMI WARDINA 1......

Semalam saya ada buat Lelong Tupperware kat opis...memula nak buat lelong dekat blog, tapi tak ada kesempatan nak upload gambar bagi tayang dekat u alls..last2 saya buat lelong kat opis jer...tak sampai berapa jam...dah selamat semuanya....saya roger2 to members yg rapat from another unit to come @ my workplace time lunch hour....sambutan amat menggalakkan....saya bawa 2 bag, balik dengan bag kosong....alhamdullilah....rezeki....

...penuh 2 bag nie....sambutan sgt memberansangkan.....


Kepada kekawan yg tak sempat nak rembat tue...insya allah nanti saya buat lagi....tungguuuuuuuu,


Mode saya sekarang nie utk dtg ke opis dah kelaut.....huhuhu, sgt tak der semangat....tinggal 50% - 50% jerrrr...huhuhu, kembalikan la semangatku ini.....

Kerja2 memanik semakin hari semakin menggalakkan jugak....now saya tgh siapkan sepasang baju utk majlis pertunangan....cabaran baru bg saya dalam dunia bermanik nie...saya tak pernah buat utk baju majlis pertunangan..kali nie customer tersebut memberi kepercayaan kepada saya utk mereka pakaian dia di majlis tersebut...fuhhhh......nanti bila dah siap saya kasi upload yer...nak jugak dengar komen2 form rakan2 blog tetang hasil saya tue nanti...mana saya perlu perbaiki dan perbetulkan bagi meningkatkan lagi kemahiran saya ini.....terutama sekali saya nak dengar komen dari sifu saya...hehehehe,

Jom layan beberpa pic hasil bermanik saya yang sempat saya snap.....jommmm














permintaan design crumble sangat popular ketika ini....corak nie pun saya banyak tgk design2 dari kekawan manik saya...saya tak kesempatan untuk directly belajar dr sifu...banyak lagi masih perlu diperbaiki dan mendalami dari segi kemahiran utk bermain dengan corak dan warna....

Tempahan tuk raya masih dibuka sehingga diberitahu kelak tarikh tutupnya....

ok la, sampai disini dulu...daaaaa....

No comments: