Friday, March 16, 2012

Asma serang lagi.....


Semalam saya MC cos tetiba saya kena serang asma kul 2am ....mula2 still under control...minta en suami urut kan dada belakang ngan minyak angin....lega sikit....minum air suam ...pastu ok sikit....entah camna masa subuh plak dada saya sakit....huhuhuhu sesak nafas den kojap.....ubat plak dah habis...huaaaa, nasib dipanjangkan lg umur nie...syukur alhamdullillah....

pagi tue terus pegi klinik ambik oksigen....lega sekejap jer....pastu doc suggest inject...wah dah lama tau tak kena inject....ngeri plak bila dengar.......

wardina kesian plak tengok umie bila kena inject, dia plak yg drama....umie buat muka cool jer...hahah dia yg lebih....anak saya nie memang takut sikit bab kena jumpa doctor....iksh entah la dia nie....

dapat MC and en suami terpaksa EL....wardina tak hantar kat umah pengasuh, walid ada tuk jagakan kami berdua....baikkan....

Saya rasa , sekarang saya perlu bawa ubat asma kemana jua saya pegi....faktor umur ker bila semua ini terjadi atau pengambilan makanan yg tak seimbang....atau saya tak cukup rehat.....ehmmmm tapi ...alhamdullilah semua ok....

esok weekend datang lagi...so xtiviti hujung minggu yg sibuk...cepat yer la masa berlalu dah nak akhir bulan MAC...pastu April.....wahhhhh....ahad nie nak ke Jengka plak...ada kenduri kahwin....sepupu mak...perlu pegi...nanti mak bising...yelah sedara blah dia susah sgt nak jumpa...keluarga dia nie plak baik ngan my mother...so harus la tunjukkan muka kan.....heheheh..saya pun dah lama tak sampai rumah sepupu mak nie....harus jengukkan muka ku ini di majlis kahwin tersebut..nanti dikatakan sombong....tak mau ah kan....

Hadiah apa yg sesuai bagi kat pengantin nanti...nanti la pikirkan ...tak pun bagi barangan tupperware jer..share ngan adik beradik....ok kan....

1 comment:

Liza @ Adzriel AB said...

dah sihat? jaga kesihatan..