Sunday, March 25, 2012

Mode Diawan Biru....

...hahahaha nak happy2 jer. tak mau sedih2...apa yg berlaku adalah pengajaran utk menjalani hari2 yang seterusnya....tak sedih mana pun, sajer buat gempak...hahahha...ummi wardina  nie poyos sikit....kikiki

ok mode diawan biru sentiasa menyelubungi perasaan saya ketika ini...saya hanya merancang tuhan yg menentukan yer....byk noh plan jejaln tahun nie...entah kan jadi entah kan tidak, kan kan kan......early May me and all family members nak gi Solo..wah mesti meriahkan....we all nak jumpa  my bro kat sana ...lama sudak engak ketemu, sekaligus utk menghadiri  majlis 2 pupu yg akan melansungkan perkahwinan....entah kenapa terlampau xcited sgt ...mungkin pegi reramai kot...hahahha  ini entah berapa kali saya update mau gi sana kan kan kan...sila jgn bohsan..hahahah

end of june pun nak gi jejln lagi...nie saya sorang jer....wardina and walid tak follow....iksss macamana nanti ek wardina kena tinggal...huaaaa....mesti sayu...harap dia tak la menaggis memalam cari ummi....saya pun harap begitu tak menanggis bila kat sana nanti teringat kan anak....harap my auntie boleh pujuk i bila kat sana nanti ...hahahaha gatal nak ikut depa sapa suruh...kikikiki, ini pun tak sabar jugak....harap next boleh bawak wardina n walid gi negara nie....yerrrr....biar ummi survey tempat dulu yer...nanti lepas nie senang sikit kalau pegi....yeh yeh yehhhh......harap bonus masuk la cepat...leh shopping time pegi Solo & tutttttt.......saya nak buka balik kamus & buku bahasa ke-3 yang saya ambik masa kat UITM dulu....lupa sudah....yg ingat hanya WO, NIMEN. WOMEN. NI...PENGYOU, HAO MA....apa lagi ekkkk....CHIE NALI...., YI, ER, SAN, SE, WU, LIU, QI, PA, QIU , SHI.....

No comments: