Friday, March 9, 2012

FRIDAY......


As'Salam hari Jumaat semua....dah Jumaat kan...sekejap jer masa berlalu...yg best yer esok dah weekend...bila dah weekend banyak no xtiviti dia...sampai tak cukup cuti tue sebenarnya....esok saya ada workshop dari pagi sampai petang kat P.Jaya ....selalunya kalau malam sabtu and cuti saya kurang sgt tido...sampai tak tido langsung...boleh gitu...hahaha yelah sometimes bila saya khusyuk sgt buat kerja sampai mata nie susah sgt nak lelap...hahaha

Tapi yang pasti weeknd saya penuh dengan xtiviti sampingan saya....org kata nak cari duit lebih kena keja kuat sikit kan.....hahahaha...
Dalam wall FB saya penuh dengan kontrovesi saya...hahah sajer buat gempak....mana yg tahu, tahu la...mana yg tak tahu tue cher buat2 tahu....kita hanya merancang tuhan yg menentukan...hopefully semuanya berjalan dengan lancarnya....mudah2an dengan keizinanNYA....

Untuk ke arah itu saya perlu bekerja kuat....biar susah2 dahulu senang2 kemudian....:):):)

korang yang mana lum join Cabutan Bertuah Ummi Wardina 1 tue...cepat2 la join ekkkk..hehehe...mari reramaikan penyertaan....sambil2 leh kenal mengenali antara satu sama lain...:):):)

ok la , kita ketemi di lain entry....daaaaaa

No comments: