Monday, April 25, 2011

Apa yg menarik dalam catalogue 3/2011......

---pls scroll down for new entry------

Ok nie nak share ngan korang apa yang menarik dalam catalog bulan nie hah...promosi bermula dari 1 april hingga 14 May 2011.....

A TOUCH TANGERIN.......untuk keluaran nie warna dia sgt menarik, oren dan color dia berton ok...macamana tue ..maksudnya dari oren pekat ke oren cair ler gitu....
ok untuk One Touch Sunshine Set nie tak ler mahal sgt pun..harga adalah berbaloi ok......kenapa saya kata berbaloi...dengan harga jualan RM169.00 korang akan dapat 8 jenis saiz yg berlainan ok......pastu korang dpt 6 Rainbow Midgets dengan tambah RM9.90....ok tak ...kalau korang nak lagi murah leh masuk ahli dapat potongan lagi 20% - 25%...ok tak.....kalau korang tanak join ahli pun tak per ...tapi nak benda nie dengan dpt diskaun!? ok if nak boleh ler email saya elna_muffin@yahoo.com, ......kos penghantaran jgn risau.....tiada caj dikenakan....hehehe ...ok kan...so apa lagi...


Ok baranagan yang kedua dan ketiga saya nak share....nie hah FRESH WITH ZEST......dalam warna yg menarik juga tau...tak mahal pun ...kan saya dah cakap...harga amat berbaloi...kenapa? hah yang nie lagi kalau korang beli set Square Round  nie dpt lagi tupperware free tauuu.....harge dia cuma RM189.oo
ok yg sebelah tue pulah VIVIDLY BRILLIANT...ini barang adalah limited ok....ini sesuai untuk gift...kalau korang nak beri hadiah pada sesiapa boleh la beli nie....ok nama product nie Snowflake Petit (4), if korang beli satu set herge dia RM36....tetapi kalu korang beli 2set dapat lagi penjimatan harge tauuuu iaitu RM59.80...hah kalu nak dapat diskaun dari saya apa lagi jgn segan2 email ler saya juga....tapi kalau korang nak dpt Snowflake Petit nie free...hah amat menarikkan...jom join saya jadi ahli...promosi akan berakhir sapa cepat dia dapat...hahaha sgt limited....

Keempat.....hah untuk ibu2 diluar sana....kalu susah sgt nak cari botol susu yg free bpa...hah apa lagi...tupperware yer botol susu free BPA ok....untuk keluaran nie..warna dia lain sikit...iaitu BIRU...cantik tau....harga dia hanya RM89.30 untuk satu set.....hah seperti biasa nakkan diskaun leh ler email saya ataupun leh ler jengok FB saya.....korang jgn risau pasal kos penghantaran..tiada caj yg saya kenakan....

Kelima....BRIGHTER AND CHEERIER...iaitu Lime-lemon Rectangular....satu set tue ada 4 ketul....warna dia fuhhhh amat menarik dan berton color ok...herga dia hanya RM66.90....diskaun? haha tak paham2 lagi...email jer saya....tak pun korang gi jenguk FB saya....;)
Dan yg akhir sekali sy nak share.... COLD AND DELICIOUS.....Fridge water Bottle 2litter...kali nie dia dalam set    iaitu dengan harga RM79.80 dapat dua botol pastu pastu kan korang dapat free tuppurware lagi ...iaitu One Touch Bowl yang 500ml satu...menarik bukan....fuhhhhh.....

jom apa lagi...

No comments: