Sunday, April 3, 2011

Impian Dan Cita Cita.......Vs kerjaya

Vah Vah Vah.....heheh.....Sy dah dua kali dapat bacaan firasat kearah biz nie....hahaha itu semua firasat...sajer jer untuk suka2....firasat bentuk kening anda...hahaha sajer langgan and sajer jer utk suka2 hiburkan hati....hahaha..tetapi kekadang tu macam kena jer ngan diri ini....iks macam lari tajuk la pulak mukahdimah saya nie....ok ok nak carita nie

ehmmm korang ada tak terfikir nak makan gaji sampai waktunya....means sampai pencen la...
korang ada cita2 dan impian tak...ehmmm saya ingat lagi time waktu2 sekolah dulu setiap tahun cikgu ada update file profile pelajarkan...heheh tiap kali bila cikgu tanya apa cita2 saya...tiap tahun akan cakap benda yg sama...hahaha tak berubah....cuma sekali jer sy pikir benda lain nak jadi apa bila besar nanti....hehehe tapi selalu yer sy akan cakap nak jadi bisneswomen....wah kakah....itu adalah pilihan pertama sy ok, kedua...pereka fesyen dan ke 3 adalah cikgu....haahahah....tapi sekarang saya adalah di sebuah campany................................................................ apa kesss....

korang layan jer la apa sy nak story nie....hahah (nampak sgt tuan tanah tgh bosan tahap gaban...padahal kerja menimbun...pedulik)..

yup masa sy lepas SPM time nak sambung study...dlm pikiran saya, saya akan kerja makan gaji utk tempoh sekian2 pastu.....cow chin cow....dan sekrang jeng jeng jeng sy masih ada 4 tahun lagi ...itu target saya....

iks target apa nie Umi Wardina...wahkaka target tuk kerja makan gaji...tempoh ada lagi 4 tahun....cit gila la si umi wardina nie...pastu hanq nak buat apa....

Pastu Umi nak duk umah....kikiki...yer sy nak duduk umah goyang kaki....maksud yer saya dah tak mau nak makan gaji lagi.....kalau boleh  bila hutang PTPTN saya habis...sy nak buat kerja saya sendiri....huh lagi 4 tahun nie....harap semua berjalan dengan lancar seperti yang dirancang...aminnnnnn


No comments: