Wednesday, April 13, 2011

Semoga keadaan akan berubah...sekembalinya.....

Nie nak cerita...dah basi dah...last week lagi this story tapi hari nie saya tengah rajin dan ada kelapangan nak update blog...ambik blog entah berapa entry saya masukkan...hahahha korang layan jer la....

Last week bersamaan 7hb April 2011, my dad pegi umrah...dia pegi only dengan pak long i...pastu ada lah dari group dia kan...sy pun tak ingat apa nama egen travel yg my dad follow ini...tapi yg i ingat hanya group dari Zahafis jer ..sebab apa sy ingat group nie compare ngan my dad punya...cos group nie ada elly iskandar daaaa...heheh lagi pun group nie paling ramai dan paling kecoh masa dekat KLIA..compare ngan my dad punya....soooo tu yg ingat tu...hehehe

minggu depan balik la my dad ke tanah air....ehmmm yg i pelik dan happy sesgt..tetiba saya dapat panggilan dr overthesea tau tak...ingat my brother yg kat Indon tu...pelik jugak selalu dia FB jer dengan saya...ehmm 2 hari saya dpt miss call....maka nya 4 kali panggilan tu tidak dijawap....last last bila dapat jawap from my dad.....happy sgt...u all tahu kenapa saya happy...huhuh, ok nie nak cher...sejak dari peristiwa dlm family saya...hubungan saya adik beradik dengan ayah makin renggang tak macam dulu...ehmm entah la...sapa yg bawak dr dari sapa pun tak tau la....tapi lain la..lain..tak macam dulu...tapi saya adik beradik try tuk macam biasa but can't hingga la kami semua hantar my dad ke KLIA.......malam sebelum keberangkatan kami makan reramai kebetulan ulang tahun adik bongsu saya....kami kenduri durian...happy sgt...esok yer masa kakt KLIA pun...kami macam dulu2....iyela sampai bilakan....sy inginkan kebahagian seperti dulu...cuma kehadiran org ketiga yg membuatkan keadaan jadi huru hara dam menimbulkan kemarahan antara kami semua...huhuh malas la nak pikir n ingat kan semua tu.....

ehmmm pompuan tu tak ikut pun hantar my dad...mungkin ada sebabnya ...kita tak tau...saya harap sekembalinya Abah dari tanah cuci memberi kebahagiaan dan perubahan pada kami semua.....aminnnn.....

nampak sgt kemurungan dan keresahan di wajah Abah...masa nie abah kena berjauhan dengan pompuan tu....agaknya pompuan tu dok call abah...dan abah jadi resah.....

kami semua cuba memahami dan pujuk hati emak...kami tak nak buat abah susah hati..sebab kami nak family kami bahagia n happy macam duluuuuuuuu......pompuan tu cari pasal...huhuhuuaaaaa

*tak sabar tungggu Abah balik...........----biar abah mendapat ketenangan disana....:)

No comments: