Thursday, June 21, 2012

Lepak bersama BFF....


Lama yer tak jumpa my BFF nie......dan lama sudah saya tak story pasal BFF saya kan kan kan....plan nak jumpa dah lama , tapi asyik tertangguh jer....tapi akhirnya jadi jugak last Friday....lepas kerja saya bergegas balik ambik Wardina n terus pecut ke The Curve...tempat nie la port yg selalu we all jumpa....dah macam tak der tempat yg sesuai utk we all nak jumpa selain kat The Curve.....kali nie saya yg lambat sampai...janji kul 6pm...tapi saya sampai kul 7pm...hehehe sorry girlsssss....

Dia org nie kawan since saya study kat UiTM... before this dah story kan pasal dia org...tapi tak per saya story lagi hehe....dulu kerap jugak jumpa, cuma lately nie jer we all dah jarang jumpa...yelah memasing dah bekerja dan bz dengan hal memasing...selalu call  and mgs jer to say hai and apa kabar....nak gosip lelebih tue dah jarang la kan...masa jumpa nie la banyak benda nak cerita...hehehe lepak2 , makan2....selalunya yer we all gosip pasal kerja....pasal family ...pasal holiday...pasal anak and bla bla...kali nie only saya jer yg bawak anak....Ayu tak bawak cos dia dari opis terus ke The Curve...kalau singgah ambik anak kat Selayang tak tahu sampai kul baper nanti...heheehe


....Ayu and Izan.....my fren Izan nie still single...hehehe


me , Izan and wardina (wardina dah penat dah time nie....)


...masa mula2 tak sempat nak bergambar, time nak balik baru la sibuk bergambar..yelah mula2 sibuk bergosip jer...almaklum lama tak jumpa.....my fren lagi sorang Sue dah balik....husband dia dah call...hehehe


...sebelum balik we all layan dulu pancaragam yg kebetulan berhenti depan we all nie....so apa lagi...layan la dulu kan.....not bad la....terhibur sgt....

next time kita jumpa lagi ok....kali nie tak tahu Aina can join atau tak....coz minah tue tgh sarat....nie pun dia tak dapat join...cos kepenatan...almaklum org tgh mengandung...hehehe...congate yer my fren....



No comments: