Thursday, June 7, 2012

Lawyer....


Alhamdullilah ada sorang kawan beri pandangan dan pertolongan....thanks abg fadhil.....nanti nak dating ngan lawyer tersebut....harap mak memang kes ....kejam ker saya....takkkk la...saya hanya nak menuntut hak sahaja.......kat Malaysia nie ada undang2....dan wanita perlu tuntut hak dia...dalam islam pun ada mengatakannya.......saya ingin menuntut keadilan emak saya.....tak kan mak nak biarkan kesetiaan mak selama 35 tahun hidup tanpa pembelaan....

mak tak per soal $$$ kita ketepikan dulu...yg penting hak dan maruah mak........tujuan saya pun satu biar lelaki kat luar sana tue jgn pandang enteng pada kaum wanita.......jgn kau lari dari masalah.....jgn kau kotak-katek kan kaum wanita....walaupun nampak lembut tetapi ada tegasnya.......walaupun mak tak belajar tinggi...tapi anak2 dia belajar tinggi ok...jgn kau pompuan durjana anggap anak mak aku semua tak berkualiti.......kita tgk nanti yer...tuhan itu maha adil....

Kau nak sangat jumpa lawyerkan.....jeng jeng jeng...kawan2 doakan perjuangan kami yer.....

No comments: