Monday, June 25, 2012

Hi Tea Wif Rita Rudaini.....


Seperti mana sedia maklum kan last n3 saya ada show saya dapat invitation from admin Fans Rita....so seperti yg diplan last saturday adalah harinya iaitu 23hb june 2012...pertama kali rita bersama Fans tweetnya buat gathering @ Hotel Putra KL.....hehehehe entah camna me adalah org yg dipilih oleh admin samaada nak join ke tak...of cos la kan...entah la saya suka plak bertweet ngan sis Rita nie since ada akaun tweet...hehe dia pun rajin balas bila saya tweet dia...suka la kan heheehe....selalunya beri dia kata2 semangat bila dia tgh down...kita perempuan tentu  la paham perasaan dia kan kan kan.......

dia sgt comel suka sgt...saya minta dia since dia masuk dewi remaja lagi..but time tue macam suam2 kuku jer la...suka lakonan dia....tue jer....but lately nie jer sejak2 rumahtangga dia ada problem besar punya saya jadi macam close pulak dengan dia dalam twitter...walaupun ada keluarga mertua rapat ngan si kembar....but i still belah rita ok...:);)...

jom la layan pic sepanjang saya di majlis tersebut....lepas nie sure banyak lagi program yg akan kami plan wif rita bersama fans dia.....Saya pegi dgn bertemankan ofismate saya.....enjoyyyy....















1 comment:

::Deela:: said...

untung laaaa.....

laju update!!