Thursday, May 24, 2012

Solo Part 3.....


Lepas makan ...abah sebagai ketua rombongan ajak we all gi ke Tabanan...kat sana tak der apa pun...banyak candi candi....korang jgn tanya ekkk sejarah pasal candi nie...saya tak berapa nak ingat....my sis siap beli lagi risalah pasal sejarah candi nie...i sempat baca pg 1 jer...lepas tue i tutup...yelah bab2 sejarah nie saya tak minat sgt...lagi2 bila baca dengan bahasa yg saya kurang faham , lagila kan.....

Masa saya sampai dulu sy tengah pragnatkan Wardina, so tak larat nak follow, duduk kat luar jer ngan pak long saya...jauh weiii nak masuk dalam tueeee.....keluar semua peluh jantan tauuuu......kali nie saya dengan gagah berani yer ikut la ....berjalan jauh masuk ke dalam hingga sampai ke Candi candi tue....jln reramai tak la penat sgt...sambil ambil2 gambar kan...tapi kesian la kat anak saya terpaksa berjaln...stroller lupa plak nak bawak.......



...masing2 tgh tunggu ketua rombongan beli ticket.....saya tak ingat la berapa ticket dia...huhuhu sgt sedih....sibuk uruskan anak...saya serahkan jer 100k rupiah pada abah saya......
walid tak masuk kos dia tgh sakit kaki time nie...entah silap makan apa entah dia....tension ummi tau....


gambar nie gambar dua org kanak2 riang.....satu terlepas payung terjun plakkkkk....





Time nie cuasa sgt la panasss woooo....korang tahu kan tahap kepanasan dia ..saya tak cukup dengan berkaca mata hitam + lagi dengan menyewa payung.....gila diva la sgt kannnnn....tak tahan dengan panas....coiii.....wardina pun pakai speck jugakkkkkk.....kesian dia silau mata dia masa berjalan nie.....hehehehe


...gila poyossss gambar atas nieeee...konon la ala2 model memasing...hahahahaha....


korang nampak tak ada satu bulatan kat depan saya tue...ala macam cahaya gituuuu....hah! koprang jgn fikir yg bukan2 tau...cher pikir +ve ....hehehehe kalau pikir -ve sama la ngan adik2 saya semua.....ikssss jgn bikin serammmm tauuuuuuu.....


...ala wardina nieeeee...kasi la ummi pose perasan diva sikitttt...kacau jer laaaaa...hehehehe...


nie sebahagian adik beradik saya.....dari kiri adik, saya, izul dan yana
duduk dibawah....linda....









Part 3 baru story hari pertama....hari kedua, ketiga dan keempat....tunggu yerrrr.....nie pun banyak saya skip....hahaha....

No comments: