Wednesday, May 23, 2012

Solo Part 2....



Lamanya nak masuk part 2...hehehe, sorry la...gambar banyak kat camera...sekali tue saya nyer card reader problem...so tak dpat nak transfer....ok tak alasan saya...hehhe...boleh la kan....

Flight KL - Solo kul 10.20pg....seperti sedia maklum harus la sampai awal kan....kami pegi reramai, dalm 25org...kiranya semua adalah kan ....yg tak follow anak2 paklong saya seramai 3 org dan keluarganya...anak pak ngah saya 2 org dan keluarga nye...anak2 hj Eskat semua follow termasuk menantu2 sekali...hehe

Urusan check-in dan bagasi segalanya diserahkan pada saya....tapi untuk pak ngah n anak2 saya suruh mereka check-in sendiri....jimat masa..lagi pun anak pak ngah dah biasa urusan2 begini....Penerbangan memakan masa 2 jan setegh gitu...tapi nasib kami, kami sampai awal seperti yg dijadualkan....yehhhhhh

Saya heran kenapa urusan imegresen saya sekejap jer...compare ngan kumpulan saya...oh rupa2nya muka saya and anak beranak dah ada dalam rekod...yelah saya kan baru balik dari Indonesia tahun nie jugak....so tak perlu scan cap jari and muka saya....yeh yehhhhh....so saya gi terus urusankan bagasi dulu....kumpulkan siap2 sementara nak tunggu yg lain.....

Urusan pak subir...abah yg urusan kan...tapi saya dah kenal pak supir tue dari luar dia dah cam saya...heheheh siap lambai2 lagi.....tapi saya bilang bagasinya belum cukup lagi n kumpulannya mash sangkut lagi pak....tunggu saja ..hehehe....abah ambik pak subir yg biasa tue...dia pun dah kenal sgt ngan keluarga saya kat sana...

Siap semua sekali, pegi ke kenderaan...mak aiiii abah booking 4 transpot...satu tue besar sikit....so cukup tuk 25 org hahaha....saya share ngan my sis iaitu Danish, Damia....mak lang n papa....walid, me and wardina...plus my bro zul.....so senang sikitttttt....wardina pun boleh main2 ngan danish n damia....of cos.....

Sampai2 jer kena cari tempat untuk isi tong drum we all....lapar weiiiii......pak supir cari makanan padang...so sedap.....sebab laparkan...semua sedap...hehehe......my sis tak biasa lagi ngan negara indon nie....so dia order air limau ais ke apa ker fresh oren....saya siap sound...woiiii dia org tak tahu air yg ko minta la.....jeruk es...baru tahu...hahaha....so senang ko dok diam2...biar abah jer yg order semua...korang tinggal ngap jer.....rupa nyer betullll....abah siap2 order ukt 25 org makan...so menu air semua adalah sama.....hahahaha......pastu tetiba ada tambahan air lain plak...nie sure kerja en suami....pastu dia pakat plak ngan adik ipar....order sama...citssss...tak aci...ada air tambahan....korang tahu air apa yg dia org tambah....sorang degan es...sorang teh o....bagusssss.....



rumah makan padang yg kami singgah.....

budak budak yg perasan bujang .....hahahah


mak long saya ngan pak supir....abah saya sibuk ialah ketua rombongan la kata kan......


lepas makan kami pegi ke Candi .....tunggu la saya story di Solo part 2....

No comments: