Thursday, May 10, 2012

Solo PArt 1



Yer, saya nak start story morry Holiday ke Solo......the city of batik.....yezzaaaa.....
tak tahu dari mana nak start dulu.....tgh kumpul gambar mana nak letak and story cos gambar sgt la banyak and berlambak gila2....tukang ambik gambar ramai.....hehehehe

Tujuan sebenar cuti ke Solo adalah untuk menghadiri majlis perkahwinan anak my uncle PAman Suwito.....dan sekaligus my father nak kenalkan family dia disana....dan juga biar we all tahu asal usul keturunan Hj Ismail @ Kasmawi......hehehe....belah keluarga saya means anak Eskat semua pegi termasuk menantu2 sekali...dan tujuan ke2...nak visit my bro yg tgh study kat sana.....



nie pangantin nyer...selamat pengantin baru yer Hana...moga kekal hingga akhir hayat......Hana nie 2 pupu saya la kan...sebab ayah dia sepupu dengan ayah saya.....hehehehe
cantik sgt Hana pada hari tue...suka tgk....

...nie tenda dia...cantik kan...saya suka semua kayu jati you....anak saya plak suka main kat atas tue.....sambil nyanyi2...macam pentas jer dibuatnya.....yg pakai tudung tue...cucu Paman (pakcik) saya.....


ok la...saya stop kat sini dulu...ada perkara yg perlu diselesaikan.....

No comments: