Sunday, May 13, 2012

RM5....



Dah lama rasanya saya tak kumpul note RM5 dalam tabung....huuuhu kurang sudah, sebab hari tue dah ambil utk shopping...nyeh nyehhhh....last bulan 2 kot saya korek tabung tue....almaklum masa tue sibuk nak ke Bandung kan...dan lepas dari hari tue lansung saya tak menabung rm5 nie....huhuhu tgk2 cuma ada beberapa keping jer.....coi....so saya kena kumpul balik dari sekarang kerana mau jalan2 woooo, camnie la kaau org tak berapa nak ada2 nie kena la kumpul2 kannnn.....lepas vacation nie, stop dulu sampai next year ....next year awal tahun insyaallah kalau diizinkan saya nak kesana dengan ibu tersayang.....semoga dapat sampai dan dipermudahkan segalanya......

Mood nak update pasal vacation saya ke Solo masih lagi tergendala.....tue nanti2 la dulu yer.....

1 comment:

Alida Ali said...

Saya ari tu pun kumpul..tp sekejap je..hangat2 taik ayam hehehe...