Monday, February 21, 2011

Wardina Takut Lipassssss.....

Heheheh lawaks gila anak dara saya bila nampak lipas lalu depan mata dia....
Ok cerita dia begini...sapa yg ada follow blog saya sy ada buat n3 pasal lipas nie...heheheh....
Malam tadi bila sy buka laci dapur...ada banyak lagi lipas...but kecil2...adus dia membiak lagi....camna nie.....masa saya di dapur tu seperti biasa anak dara saya pun ada la jugak kan kat sebelah saya...duk mengekor jer dia....pastu masa nak spray lipas2 tu tetiba ada pulak bapak lipas daaa kuarrrr....korang tahu la kan bila lipas kena spray kan...macam apa dia kan...si Wardina apa lagi terus lari ketakutan...ingatkan apa...ingatkan saya dia kena spray ngan saya....adusss menakutkan jer si Wardina...pastu dia peluk kuat2 kaki saya....adusssss...Wardina Wardina...penakut ngan lipas rupanya....

Skrang sy ada idea kalau dia degil tak mau dgr cakap...sy cakap panggil lipas karanggggggg....hahahaha dia buat muka cuak...heheheheh...sian tul anak umi nie....

No comments: