Wednesday, February 2, 2011

Lepaking di rumahhhhh....

Hari nie tak kemana lagi...hanya lepak2 kat umah n siapkan jahit manik kat baju kawan saya...lama dah dia hantar...tak siap2 lagi, mode nak jahit asyik terbantut jer....tinggal 2 baju jer nak kena settlekan...so sempana cuti 1TM nie harus ku siapkan juga...insyaallah....dengan izin Allah..:)

Wardina dah baik dari demam, cuma tak berapa aktif  jer..setakat jalan kehulu kehilir jer dia...muka pun moyok jer....lepas baik demam nie dia banyak benda tak kena....entah kekadang saya tak faham apa dia nak...layan kan jer laaaa......saya tgk bila dia dok sorang2 n baring dia cakap sorang2 pulak...apa yg diborak pun tak tau....lucu saya tgk....agak yer dia layan tv tu kot...n cakap ngan bahasa dia yg org besar cam saya nie kurang faham.....tak faham yer saya, walid dia lagi la tak fahammmm....jadi kami layannnn jer laa....susu dia kurang dah minum...maybe mulut dia n tekak dia masih belum leh terima...suap dua tiga dah tak mau makan....

MAna kabel BB saya nie, tinggal kat opis agak yer...jadi yer tak dapat nak share apa sy masak hari nie....bila cuti2 nie, mode masak saya rajin sikit compare ngan hari2 tak cuti...yelah balik dari ofis dah penat sih.....lagi pun hanya saya ngan walid jer yg makan...jadi lebih baik beli jer kat luar....kekadang malam saya kurang makan...diet la konon....hehehehe...kenapa hanya cuti jer sy masak, kerana bila masak tuk dua org makan rasa cam tak membazir kos lauk tu leh makan tuk malam jugak bila lebih....n walid pun leh makan ulang2 kali...almaklum dia kuat makan...heheheehe...hari nie saya hanya  masak Udang Sambal, Sayur Campur dan Ikan Goreng 2 ekor...senangkan...dan utk makluaman hari nie sy makan sampai 3 kali duk ulang2...ehmmm perut nie asyik rasa lapar jer...entah la...kejap2 nak ke dapur...kang kejap2 ke dapur lagi....adussss..hilang dietku....

Jom la layan pic anak dara saya.....



No comments: