Thursday, February 3, 2011

keting keting keting....jualan murah...murah ...murahhhh...

He he apa tajuk da umi Wardina buat nie....korang ingat tak n3 dimana saya nak buat jualan murah sempana saya dapat cek dari satu company nie....ingat tak ingat tak cer ingat balik...heheheh....ok baru kali n ie saya kesempatan nak laksana kan niat suci murni saya nie.....moga moga lagi murah rezeki saya tahun nie....heheheh

Ok jom apa saya nak buat n jual nie...murah gila tau.....sapa cepat dia dapat...sebelum terlambat jom la cepat2.....very the ezy payment....sapa berminat sila lah email ke elna_muffin@yahoo.com..., setiap barangan yg dibeli dikenakan kos penghantaran RM10 (utk semenanjung sahaja), pembayaran boleh dibuat ke no acc Maybank saya , 162133171275 ( ELNA WATE BINTI ESKAT).....jommmmm jazzzzz



FridgeSmart Large (2) 5.2L , hanya RM85 sahaja


RM100 sahaje, ada Stor N Freeze (2) 1.25 L, ada Prospertty saver with carfoller (1) 8.7 L dan satu barang sy tak tau nama dia, tapi bekas dia besar la....

Ada FridgeSmart (1), stor n freeze (1) dan Large Square Round (1)...semua nie hanya RM70 sahaja....

Jumbo Cold Cut Keeper (1) 3.6L, ada Ta;ll Canister (1) 10L dan 3 item yg saya tak tau nama dia....hanya RM80

sold
yang nie hanya RM50 sahaja, One tounch Topper (2) dan one touch canister (2), dan ada Medium square Raound (2)


Limited design....one touch Floral Expressions 2L

sold
yang nie pulak hanya RM20 sahaja

Cepat  cepat , sapa cepat dia dapat....

No comments: