Sunday, February 20, 2011

Manik, Benang & jarum Vs malas....

Adussss...penyakit apakah ini yg menyerang diriku...baru bebrapa minit jahit...tangan n mata nie mau stop....bila mau siap daaaaa....
Mau siapkan la...sudah lama hutang ngan kawan baik saya nie Pn Intan....walaupun dia tak mau cepat2...tapi sudah lama dia hantar....nasib dia memahami diriku ini yg hanya kerja tuk jahit sebagai part time....heheheh dia pun tak mau mendesak asalkan siap...thanks intan kerna sudi menggunakan khidmat saya...hehehe...lagi 1 1/2 pasang tak siap lagi...masih dalam process...asyik tergendala jer nak menyiapkan...he3

Cuti sekolah tak lama lagi ....tinggal 3 minggu...maka korang pun faham kan bila cuti sek, sudah tentu banyak jemputan tuk kenduri kahwin...ehmmmm sepupu saya pun tak ketinggalan nak bernikah pada school holiday tersebut....maka saya pun nak la pakai baju baru....kata tema pink kan...hehehehe

Pada my bf Pn Mai n Pn Intan doakan saya agar baju kalian juga dapat saya siapkan...heheheheh,
Oh yer dah lamakan saya tak tunjukan hasil kretiviti tangan saya niekan...tak per next n3 saya tunjukkan hasil2 tersebut.......

No comments: