Monday, February 14, 2011

Ada aku Kesah......

Saya dah makin meluat....ada aku kesah...lantak la hanq nak buat per pun....sblum nie pun hanq membelakangkan family jugakkan...lantak la , asalkan hanq bahagia..n tak kacau n peningkan hidup mak aku.....anak2 mak pun dah besar..mak tak pening kepala la nak jaga malm bagai.....skrang mak pun dah happy dah ada anak cucu... buat apa nak bikin masalah semua tu....dah senja2 nie apa yg penting amal ibadat jer...n happy bersama keluarga. anak ,cucu n menantu.....\

Hati anak yg  kecewa.....:(

2 comments:

MK~ROSE said...

wahhh.. ni citer apa pulak elll???

elna said...

ini cerita asam garam kehidupan.....he;(