Wednesday, February 2, 2011

OFO, Brand outlet, F.O.S or Reject Shop.....

Ehmmm korang penah tak shopping kat Brand Outlet, F.O.S , Reject Shop , OFO ataupun shopping online......ataupun korang suka shopping kat butik2 branded....macam Guess, Zara, MNG, GAP dan sebagai nyer.....tak kisah la mana2 janji barang tu branded.......

Kalu tanya saya....saya tak kisah la mana2 janji benda tu cantik n sedap mata memandang.....dulu masa zaman2 study sy n kawan2 sy suka shopping kat reject shop n F.O.S, al maklum la zaman study mana nak shopping mahai2 kan.....time keje jer baru merasa shopping kat  butik2 mahai sikit.....hehehehe....ehmmm zaman dah kahwin nie n dah ada family sendiri, banyak shopping tuk anak jer......untuk diri sendiri kemudian kira.......masa 1st2 dulu dapat Wardina, boleh la nak shopping kat butik2 kids yang mahai...almaklum la baru anak 1st kan...and lagi pun lama untuk nak dapatkan yer.....sooooo harus la kan.....apa kita tgk cantik semua nakbeli...tak kisah la mahai pun mahai la....tapi budak nie cepat jer besar dia...baju sekali 2 jer pakai pastu dah tak boleh pakai lagi....ehmmm jadi yer saya pun jumpa la satu kedai nie nama dia Brand Outlet...not bad jugak baju dia....kira berbaloi la beli kat situ....boleh jimat maaa......dan lagi satu port baik pun ya skrang saya jumpa...OFO, selain tuk anak ...tuk saya pun boleh jugak....memang berbaloi....OFO nie banyak kat area Utara.....OFO nie adalah over run factory outlet.....semua barang branded yang macam dah reject la...macam hari tu saya terbeli seluar GUESS...harga dia cuma RM139 cam tu....tak ingat la (ai mak nie mudak lupa la)...saya penah ternampak seluar nie kat butik GUESS harga dia lebih kurang RM399 cengitu...so jimatkan....en suami saya dia beli seluar timberland n Levi's...memang berbaloi harga dia....kiranya leh jimat sesgt....baju budak2 pun boleh tahan....sy banyak beli baju Guess n jeans kat OFO nie...not bad...memang cantik kain dia...macam ko beli kat butik dia la.....kiranya kalau kat Brand Outlet n Reject shop tak der yg berkenan leh la gi kat OFO...kat area KL tak der...selain kat UTARA dia hanya ada kat Seremban jer....dengar kata tak lama lagi dia nak bukak kat Melaka.....kalau korag org Seremban leh ler pegi kat TESCO Seremban tu....kat ting bawah......

Selagi kita leh jimat kita jimat....almaklum skarang semua barang keperluan dah mahai......mana kita leh cut n jimat, kita buat...skrang nie pun banyak jugak kita leh shopping online....tapi kena pandai pilih jugak....ehmmm...for the 2nd baby perlu la pakai yg recycle jer yer....harap maklum

No comments: