Wednesday, March 25, 2009

kepala penin...

semalam ingat lepas kerja nak gi mid valley...tapi badan macam tak larat jer...hubbyku pun ngan kecewa balik terus..cos kesian tgk muka aku yang sememeh kepenatan & keletihan...nak kata banyak kerja kat ofis tak ada la pulak...under control semua...

on the way balik...hubby ajak gi pasar malam, ingat nak cari barang makanan sikit...aku pun ikut jer la...alah terlepas tgk SPa'Q la hari nie...huhuhu..dahla nak episod terakhir...

sampai umah azan dah berkumandang...kenapa letih sangat nie...lepas solat aku baring jap kat katil...entah cammana boleh tertidor pulak, sedar2 jam tunjuk kul 11.30mlm...eiks tempahan baju banyak yang queue nie...hubby tgh khusyuk tgk TV..tanya apa yang menarik...ehm baru announce KJ menang for Ketua Pemuda UMNO...la yer ker...kenapa dia pulak...macam tak best jer...pastu aku buat kerja part time aku sampai nak subuh....

hari nie (26 march) macam tak best jer datang ofis.... macam tak larat...iks kenapa nie...aku tgk date memang dah lewat sgt aku tak datang period...pragnat ke?ehm entah la...tapi ofismate tegur kenapa badan hang naik nie...macam letih jer...pregnant ek?
aku tanya dia balik...selalunya tanda2 org pregnant nie apa eh yang u boleh kata cam tu kat i?...

dia pun tanya aku balik ada sakit2 tak kat atas TUT, pening2, letih
aku pun jawap, pening tak ada tapi letih ah..pastu TUT aku sakit ..
ofismate aku pun kata iye la tu...dah check
aku cakap belum...nanti la...
hahahah tungguuuuuuuuuuu iyerrrrrrrrrrrrr

No comments: