Tuesday, March 24, 2009

Debaran....

Helo....iks yer ker nie...kenapa yer? kenapa lambat...betul ker? entah la...harap2...tapi apa2 tungguuuuuuu masuk 2 minggu yer klau nak test...hahahah...

Hari nie ada good news dari HR...hahah..rezeki....rezeki anak kot.hehehe(kalau betul best yer boleh masuk mama club)...tapi hubby aku naik banyak tu...ehm tgk tahun berkhidmat la...ok la tu...boleh ah suruh dia belanja ...hahahaha...bonus insyaalah bulan 4 atau paling lewat bulan 5....ok la tu..walau bagaimana pun Band aku sama dengan hubby aku...suka yer aku....tapi dia lagi up dari aku la..apa2 aku patut bersyukur..aminnnnnn....

Pasni boleh gi midvally @ the garden....kita shopping sampai lebam...aku nak buy 1seluar levi's memandangkan saiz makin bertambah...seluar yang sedia ada, ada sedikit ketat...harus beli yang baru nie... aku nak pow hubby aku la...harus....hahahaha

No comments: