Sunday, March 29, 2009

I'm Pregnant...



Syukur alhamdullillah akhirNya, aku disahkan hamil...inilah saat2 yang dinanti-nantikan...tak terkata rasanya, aku harap ianya selamat hingga dilahirkan pada 29 november 2009 ...insyaallah...

penantian hampir 3 tahun akhirnya berita yang dinanti2kan sampai jua....kebetulan juga aku n hubby baru dapat perubahan salary...mungkin ini rezeki baby...amin....

aku buat sikit makan2 untuk kawan2 sepejabat tanda kesyukuran aku.....upah org masak jer...pastu makan reramai kat ofis.....kawan2 ofis suruh aku jaga bebaik kandunganku ini almaklumlah 1st baby...takutla...lagipun lambatkan aku nak dapat...macam2 cara..pergi sana pergi sini....alhamdullilah akhirnya...last aku pergi kat serdang...jumpa ngan somebody yang bijak pandai...itupun kenalan yang bagi info...try jer la....

apa2 pun doakan kesejahteraan & keselamatan saya yer....

2 comments:

Madame Baron said...

Salam Elna.....
I'm so so happy for u, Alhamdulillah rezeki tahun ini. Jaga diri elok2 tau esp. dlam first trimester ni tersangat lah fragile. Akak dah masuk elna 2-3 minggu lepas tapi tak sempat nak tinggal komen sorry ek, akak busy sikit lately. Sekarang Elna dah berapa minggu pregnant? Akak doa kan semoga semuanya berjalan lancar. Yg penting look after ur self & eat well healthy food, no junk/fast/ byk msg/ addictive/ foods. Not good for u & baby. If u need any advise let me know... boleh lah sikit2 tu dgn pengalaman yg sedia ada ni. Take care x

Niza et Sofia, London

She said...

tahniah babe! finally penantian ko b'akhir..
nway, dh bape mggu ko peknen nih?
ko try kt serdang tu bidan ker?
bole bg contact kt aku? ada member aku ni pn dh lama nk ada baby..dh masuk 5 thn dh tggu..
let me know k? take care..